FANDOM

Rozhodla jsem se dospět, vzpomínáš si?

–Isabelle, Major Arcana

Isabelle ‘Izzy’ Lightwoodová je Lovkyní stínů ve městě New York. Jejím domovem je zdejší institut. Je jedinou dcerou Roberta a Maryse Lightwoodových. Jejím starším bratrem je Alec a mladším je Max. Další jejím bratrem je Jace, který je ale adoptovaný.

Životopis Editovat

Dřívější život Editovat

Isabelle se narodila jako prostřední dítě Maryse a Robertu Lightwoodovým. Je sestrou tří bratrů; nejstaršího Aleca, nejmladšího Maxe a adoptovaného Jace Waylanda, který se stal součástí její rodiny, když byla malá.

Vychovávána v New Yorském institutu trénovala bok po boku se svými bratry a navázala s nimi silné pouto.

Noví přátelé Editovat

Jednoho večera se Jacovi podaří vyhledat démona měnící podobu, který jde do Pandemonia. Isabelle se na lov rozhodne přestrojit; obleče si svítivě bílý komplet a platinově blonďatou paruku. Isabelle rozptýlila ostatní démony zatímco se Jace postaral o toho jednoho, který se snažil obchodovat s civilskou krví. Dokáže udržet jejich pozornost do té doby, než boj skončí.

Když Jace přivedl Clary Frayovou do institutu, byla Isabelle jednou z těch, co byli u jejího probuzení. Dokonce Clary, jejíž oblečení bylo spáleno, půjčila nějaké své věci na sebe. I Simon, nejlepší přítel Clary, byl přivítán do institutu – Isabelle se přihlásila, že se o něj postará a připraví mu snídani. Také ho informovala o světě Lovců stínů a Valentinovi, Kruhu a jejich plánech.

Před Tichým Městem se – opět – přihlásí zůstat venku a hlídat Simona, se kterým flirtuje do té doby, než uslyší jisté zvuky. Odejde a Simona nechává u dodávky. Když se však vrátí, je pryč. Poté, co všem oznámí Simonovo zmizení, nahrnou se všichni rychle zpátky. Náhle se objeví dva upíři, jakožto vyjednávači, a chtějí po Lovcích stínů Pohár smrti výměnou za Simona Lewise.

K záchraně Simona na pomoc přivolá svého přítele z rodu Lilith Meliorna, který je nejen jejím zdrojem informací, ale taktéž s ním má sexuální vztah. Isabelle také věděla, že Meliorn možná půjde navštívit svou milenku Camille Belcourtovou do hotelu Durmort. Poté, co zjistila informace, které potřebovala, vše okamžitě řekla Jaceovi a Alecovi.

Ona a její bratr Alec byly návnadou a šli cestou, kterou jim poradil Meliorn. Clary a Jace měli důležitější úkol; najít a odvést Simona jak rychle to jen bude možné. S Alecem se jim podařilo většinu upírů v bitvě zneškodnit a po nějaké době se opět setkali s Jacem a Clary. Všichni pak nalezli Simona. Nebyl však sám, s ním totiž nalezli i upíra Raphaela, který jim následně pomohl utéci.

Pohár smrti Editovat

Jakmile se Lightwoodovi vrátí zpět z jejich výletu v Idrisu, Isabelle si uvědomuje, že po celou tu dobu byli ovládáni Spolkem. Rozhodne se upřednostnit svou rodinu před sebou, vezme si matčiny rady k srdci, zbaví se všeho svého až moc odvážného oblečení a rozejde se s Meliornem.

Tento článek musí být obnovován kvůli jeho neustálému pokračování.

Expert na zbraně Editovat

Krátce po Valentinově smrti byla Isabelle jmenována novým expert na zbraně New Yorského institutu. V této pozici se poté podílí na tom, jakou zbraň si Clary vybere. Jakmile si Clary vybere pár kindjal, Isabelle ji pochválí kvůli tomu, že to patří k jejímu stylu, že bude moci udržovat lépe rovnováhu a mít zbraň v každé ruce je proti protivníkovi výhodou.

Když Luke přijde do institutu oznámit vraždu, při které byl přítomný také posedlý civil, vydávají se Isabelle, Jace a Alece za Catarinou Lossovou na místo, kde pracuje, SaintAbrose Hospital. Po rozhovoru s Catarinou, si jde Isabelle koupit něco z automatu. Za pomoci doktora Charlieho Coopera se jí podaří z automatu dostat zaseknutý bonbón. A i přesto, že nechtěla, tak doktoru řekne své jméno.

Povaha Editovat

Isabelle je odhodlaná, příjemná, okouzlující a otevřená novým přátelstvím. Přes její krásu a schopnost každému nakopat, je Isabelle také viděna jako jakési usměrnění pro své bratry Aleca a Jace v těžkých situacích…to ale neznamená, že nemá vzdorovitou stránku. Nebojí se říct, co si myslí a ráda porušuje pravidla, což má společné se svým bratrem Jacem. Nemá strach z toho si stát zatím, v co věří, a když je potřeba, tak se pro to klidně začne i s někým hádat.

Je velice svůdná a nikdy jí nedělalo problém svést jak Lovce stínů tak Podsvěťana, ať už pro to, aby získala informace nebo z jiného důvodu. Okouzlí každého, kdo jí potká. Je naprosto spokojená se svým tělem; dříve nosila beze studu odvážné kostýmky – chtěla tím většinou ukázat své matce, že ona je svou vlastní paní. Dříve také sloužila jako návnada nebo rozptýlení pro démony při bitvě.

Isabelle není však jen půvabná, ale je i skvělá, co se týče bojování a to obzvláště se svou oblíbenou zbraní: bičem. Tato dívka je také obratná, talentovaná, inteligentní a dobře vzdělaná.

Jakožto jediný dívčí potomek Lightwoodů byla Isabelle vždy viděna jako tatínkova holčička, která vždy vzhlížela ke svému otci a plně mu důvěřovala, zatímco se svou matkou má vztah spíše na tenkém ledě kvůli tomu, že Marysa nikdy neuznávala volby své dcery a její životní styl. Možná to je důvod, proč se Isabelle k některým lidem chová jako k malým dětem a pečuje o ně – ona něco takového totiž nikdy nezažila. Podporuje všechny své bratry v tom, aby dělali to, co je činí šťastnými. Isabelle je většinou také ta, kdo všechny uklidňuje, ale zároveň je striktní a vyžaduje při boji disciplínu. Velice se stará o svojí rodinu a bylo pro ni těžké se smířit s tím, že i její nejmladší bratr, Max, vyrazil na první trénink po náročném výcviku.

Je neskonale věrná své rodině, a pokud je potřeba toho se vzdát něčeho jen proto, aby ti, které miluje, byli šťastní, tak poté tak učiní. Navzdory tomu ale bude bojovat za vše, v co věří, a pokud je někdy nutné udělat něco pro vyšší dobro, tak je ochotná cokoliv změnit či obětovat.

Dovednosti a schopnosti Editovat

Nefilimská fyziologie: Kvůli tomu, že Isabelle má na těle runy z Šedé knihy a také, že jejími žilami koluje andělská krev Raziela, je obdařená schopnostmi, jimiž oplývají i jiní Lovci stínů. Jednak je silnější, rychlejší, hbitější, odolnější a koordinovanější – všechny tyto schopnosti jsou ještě vylepšené tvrdým tréninkem v institutu.

  • Zrak: Jako Lovkyně stínů, Isabelle je schopná vidět skrz

magické iluze skutečnost, která je pro civily skryta. Magie Run: Díky tomu, že Isabelle tělem putuje andělská krev, je schopná si na sebe nanášet runy bez toho, aby se ocitla ve vážném nebezpečí. Tyto znaky dávají různorodé zvláštní schopnosti, jenž se využívají při lovu či jiných příležitostech.

  • Nebeské zbraně: Jakožto nefilim, je Isabelle schopná používat zbraně

nebeského původu, např. nebeské ostří či jiné, které jsou napájeny andělskou silou. Pokud by tyto zbraně použil někdo, kdo není Lovcem stínů, tak by zbraně nefungovaly tak, jak mají. Tyto zbraně jsou vyráběny z adamasu Železnými sestrami. Expert v boji holýma rukama: Isabelle je velice zdatná jak v boji se zbraněmi, tak i bez nich.

Paní biče: Isabelle dokáže skvěle zacházet se svým bičem a dokáže jím zneškodnit mnoho nepřátel.

Forenzní patologie: Isabelle je výborná ve forenzní patologii a podle Jace a Aleca je nejlepší v celém New Yorku. Dokonce byla schopná provést pitvu na podivné nové formě Opuštěnce a úspěšně vydedukovala, co ho činilo zvláštním. Je zběhlým expertem v rozeznávání a studování těl jak civilů tak i všech bytostí ze Světa stínů.

Jazyky: Isabelle mluví plynně anglicky a je schopna se dorozumět i ve španělštině.

Majetek Editovat

Běžná výstroj Lovce stínů včetně: stél, andělských ostří a runového kamene.

Rodinný náhrdelník rodiny Lightwoodových: Rodinné dědictví, které jí bylo předáno původním vlastníkem; Magnusem Banem.

Isabellin bič: Isabelle se svým zdobeným bičem bojuje nejvíce ze všech svých zbraní. Se svým bičem je velice hbitá a skvěle vytrénovaná. Tato zbraň se jednak dokáže transformovat do hole, a pokud jej zrovna Isabelle nepoužívá, tak jí slouží jako doplněk; náramek.

Výskyt Editovat

Galerie Editovat